Wednesday, November 9, 2011

Post Tengah Bengang!

Assalamualaikum!
~Yowww everyone! Rasanya tak terlambat lagi nak wish, Selamat Hari Raya Adha to u allz!

Alright...
     ..post kali ni takde apa pun,aku just nak bagitau korang yang aku tengah bengang dengan sorang nih.

tapi takpelah, aku taknak cerita lebih-lebih, tak elok. So aku akan cerita kat korang "indirectly" dengan menggunakan lagu Coba, by Faizal Tahir.

FOKUS LIRIK BERIKUT!

"dan bila kau bersuara
setia ku mendengar
agar senang kau merasa"



"dan bila
tiada lagi teman bermain
kau pulang mendapatkan aku
itulah aku padamu"



"dan bila kau perlu
setia ku menunggu
agar senang kau merasa"







p/s : Hargailah jasa kawan-kawan yang setia dengan korang. Jangan nak buat hal, sombong taknak dengar nasihat, sampai langgar perintah agama, langgar nasihat mak bapak.  Coz satu hari nanti bila korang ada problem and jauh dari semua orang, kawan korang yang paling setia tu jugak korang akan cari.Wallahualam...

No comments:

Post a Comment